Proč má cenu cílit na klíčová slova s nízkou až žádnou měsíční vyhledávací četností.

Naprostý zlatý důl pro SEO experta je nalezení vysoce-četného, vysoce-převoditelného a nízko-konkurenčního klíčového slova. CO by mohlo být lepšího než příval organického provozu, který se doslova třepe na to, aby si mohl koupit to, co nabízíte?
 
Tato klíčová slova jsou přesně tím „sladkým místem“ – vysoký počet vyhledávání s nízkou konkurencí – takže jsou často upřednostňovány, když se SEO konzultanti a praktici zabývají výzkumem jejich klíčových slov.
 
Díky tomuto, málo-četné klíčové slova (ty, které mají méně než dvě stě padesát vyhledávání za měsíc) jsou často přehlíženy. Avšak mohl by SEO konzultantům a praktikům unikat organický provoz a vodítka tím, že přehlížejí málo-četné klíčové slova?
 
Tato příručka odhaluje opravdu vysokou hodnotu, která by se mohla skrývat za těmito málo četnými termíny ve vyhledávání (a také obsahuje způsob, jakým je můžete inkorporovat do vaší SEO strategie).
 

Přehlížíte tyto trpaslíky?

 
Pár dní zpátky jsem dělal průzkum klíčových slov pro plánovače rychlosvateb a fotografa. Fotograf primárně obsluhuje páry, které cestují do Patagonie (Argentina a Chile) a na Island.
 
Díky jeho relativně malému a unikátnímu výklenku tu nebyla zrovna kopa vysoce četných klíčových slov dostupných.
 
Kromě spíše širších pojmů jako „svatba v Chile“ tu nebyly žádné jiné termíny, které by zaprvé měly více než sto hledání za měsíc a zadruhé byly vhodné pro jeho obecenstvo.
 
S tím, s čím jsme přišli, byly klíčová slova jako:
 

  • Chile destinace svatba (20)
  • Chile svatba místa (10)
  • Plánovač svateb Chile (20)
  • Svatba v Patagonii (10)
  • Destinace svatba Patagonie (0)

Všechna tato klíčový slova měla velice nízkou četnost ve vyhledávání zhruba dvaceti hledání za měsíc, ba i méně. Znamená to, že jsem je měl přeskočit všechny?
 
Určitě ne. A tady je důvod, proč ….
 

Velká hodnota v málo četných klíčových slovech

 
Málo četná klíčová slova často poskytují unikátní příležitost cílit na termíny, které jsou vysoce relevantní pro vaše obecenstvo – ty, na které vaši konkurenti pravděpodobně necílí vůbec.
 
Zatímco nemusíte vidět úplný příval tisíců nových uživatelů každý měsíc, určitě budete vědět, že máte dobrou šanci hodnotit se vysoko pro daný termín a převádět tak malý počet uživatelů do zákazníků.